woensdag 9 maart 2022

Terug van weg geweest

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Het knutselweekend zit er op en net als alle andere keren was het weer heel fijn en leuk om met de andere 4 dames een aantal dagen helemaal uit de bol te gaan met kaarten en doosjes maken. Het is me gelukt om zo goed als alles dat ik had voorbereid af te werken. Het eerste wat ik laat zien zijn de cadeautjes die ik voor de dames gemaakt heb. De Duitse uitleg vind je op het YouTube kanaal van Carola Tidl.
Het is een geschenkje dat bestaat uit 4 kleine doosjes die alle 4 gevuld zijn met 2 Milka snoepjes. De doosjes worden op een vierkant geplakt zodat ze allemaal opengeschoven kunnen worden. Op het bovenste vierkant een schudgedeelte. Het geheel heb ik afgewerkt met bloemen en een labeltje.
Voor vriendin Eri op wie ik altijd kan rekenen voor het vervoer had ik iets anders voorzien en showde ik al in een eerdere post.

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige doosjes! Ik had ze nog helemaal niet gezien. Ik ben ook heel blij met mijn speciale uitgave!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke creatie heb je gemaakt en erg leuk met de vier schuif doosjes en het schudgedeelte. dankjewel voor het delen.
    Die van de rittersport heb ik ook gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je mooie doosjes gemaakt met ook nog wat lekkers erin,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige combinatie van een supergaaf doosje én een schudgedeelte erin. Die speciale uitgave voor Eri is ook wel een hele tof cadeau. Ik dacht dat het een knutselweekend was maar lijkt meer op een verwenweekend ;-))
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen