zaterdag 19 maart 2022

Mannenkaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Nu al de knutsels van mijn tijd in Winterswijk aan bod zijn geweest is het de moment om andere dingen te laten zien. Op mijn to do lijstje stond al een tijdje deze Criss Cross kaart waarvoor ik ben gaan spieken op het You Tube kanaal van CraftSetgo. Later in het jaar wil ik dit model ook gaan gebruiken voor de verjaardagskaart van kleinzoon Nils.
Het design papier is van een 15 bij 15 blokje van Craft & You: Vintage Man. Het drukste design heb ik gebruikt op de voor- en achterkant van de kaart. Daarna een aantal leuk details uitgezocht om de binnenkant te decoreren..
Voor het middelste flapje een minder druk stukje papier waarop ik met een stempel van Nellie Snellen lijntjes heb geplaatst om nog iets persoonlijk te kunnen schrijven. Voor de afwerking nog wat stoere elementen. De kaart sluit met een wikkel met een gestempeld label.

6 opmerkingen:

  1. Prachtig met het stoere papier! En een superleuk modelletje! Ik zie het mezelf nog niet meteen doen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stoere mannenkaart. Grappig model met de flapjes. Leuk dat je zo door you tube laaat inspireren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke mannenkaart?
    Lekker stoer.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart in een mooi model Gerda. Leuk die flapjes aan de binnenkant.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker een speciaal model, heel mooi gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is weer een superleuke binnenkant en je met het aankleden kan je dan alle kanten uit, top kaart.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen