vrijdag 11 maart 2022

Ferrero Rocher doosje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.
 
Karin Hobelsberger, op YouTube bekend als StempelPüktchen noemt dit 'Card in a Box'. Ik heb er een cadeautje van gemaakt waar 3 Ferrero Rocher pralines in passen.
Bij het voorbeeld dat ik thuis al had gemaakt heb ik de bloem (pons Nellie Snellen) en wens (Marianne Design) op de voorkant geplakt. Bij alle andere doosjes die ik tijdens het knutselweekend heb afgewerkt heb ik de decoratie bovenaan geplakt. De doosjes sluiten met 2 magneetjes. Het groene design papier komt uit verschillende blokken van Action. 3 van de rode doosjes achteraan op foto hebben een design papiertje uit een pakket van JoyCrafts/Noor Design/Snowflaked Kisses.
Van de hartvormige doosjes had ik er ook nog een aantal voorbereid en allemaal kunnen afwerken.
Iedereen een fijn weekend gewenst.

4 opmerkingen:

  1. Wat een Prachtige serie kado verpakking Gerda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent als een speer gegaan het weekend! Je doosjes zijn super geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooi serie doosjes gemaakt, ook de condoleancekaarten van je vorige post zien er chique uit,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die doosjes had ik ook opgeslagen, wat heb je mooie papiertjes voor gebruikt helemaal top. En de hartjes zijn zo schattig, superleuk. Jij hebt daar precies geen minuut verloren om te knutselen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen