zondag 20 maart 2022

1ste stempelkaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag heb ik na veel zwoegen en zweten mijn allereerste echte stempelkaart tot een goed einde kunnen brengen. Ik ben echt een groentje op dat gebied en daarom kijk en lees ik veel op internet over hoe en wat. Dit ideetje, dat te zien is op het You Tube kanaal van Heidi Smith/Flutterby Heidi sprak mij onmiddellijk aan. 
De stempelset die ik gebruikt heb is van Elizabeth Craft Design/1883 - Blossom. Heb zowel de stempels als de mallen aangekocht want zo'n mooi wit randje rond de bloem zou ik zelf nooit kunnen knippen. Verder heb ik gewoon het filmpje gevolgd. De bloem is ingekleurd met Aquarel Markers van Action. Label met gestempelde wensen en 3 geponste vlindertjes voor de afwerking. Er is zeker nog ruimte voor verbetering maar op die werkje ben ik toch al redelijk trots 😉

Heeft het bij jullie deze ochtend ook gesneeuwd???

6 opmerkingen:

  1. Het is je heel mooi gelukt. Her ziet er prachtig uit. De kaart is hedl mooi zoals je die femaskt hebt en het stempelen en kleuren ook. Je kan het vaker gaan doen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, als dit de eerste keer is dan mag je van mij dit zeker vaker doen Gerda, wat een beauty. Het ziet er heel mooi uit. Inderdaad liep ik vanochtend met Ziva in een natte sneeuwbui. Bizar na die warme dagen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het filmpje even bekeken en jouw kaart is nog mooier dan het voorbeeld. Dat heb je schitterend gedaan. Ik denk dat er nog zo gaan volgen en trots mag je zeker zijn.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, je hebt er weer een nieuwe verslaving bij! Je kaart is prachtig geworden Gerda, dit is de eerste, maar vast niet de laatste!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een supermooie stempelkaart gemaakt, het gaat je heel goed af. En sneeuw?? dat hadden wij niet, het was wel heel koud gisteren,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow...wat een schitterende kaart Gerda, het gaat je goed af.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen