woensdag 16 maart 2022

CAS kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb van het knutselweekend nog een aantal dingetjes die ik kan showen. Vandaag 2 CAS kaarten. Ideetje gezien op internet. 
De stukjes die uit de tulpen vallen heb ik een kleurtje gegeven met stempelinkt en terug in de bloemen geplakt. Achter de pp een stukje cardstock met spetters (om diepte te geven aan de kaart vastgemaakt met foamtape van 2mm). De tekst (op een eenvoudig label) heb ik voor de eerste keer met embossingpoeder gemaakt.
Ook nog een liggende versie van dit ontwerp.

5 opmerkingen:

  1. Oh wauw, dit vind ik mooi. Chique in al zijn eenvoud Gerda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend, de mal heb ik ook maar ik blijf het moeilijk vinden om CAS-kaarten te maken, ik wil het altijd te vol en kleurrijk maken. Maar ... eenvoud siert, dat zien we hier ook weer.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige caskaarten Gerda
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chique kaarten, en meteen een paaar mooie voorbeelden. Goed idee om de stukjes tekleuren en terug te leggen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie caskaarten heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen