donderdag 10 maart 2022

Condoleance kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Nu ik tijdens het knutselweekend zoveel heb kunnen afwerken kan ik een aantal dagen snel iets nieuws laten zien. Een tijdje geleden zag ik op internet dit idee voor een condoleance kaart. Met de letters van het woordje 'KERST' heb ik deze kaarten gemaakt.
Het design papier komt uit 3 verschillende (oudere) blokjes van Marianne Design: Eternity, Earth en Baroque. Ook de bloem is van MD.




5 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige serie geworden met die grote letters! De bloem staat er mooi bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie condoleance kaarten.
    Mooi met de grote letters.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie serie sterkte kaarten. Deze bloemen is er heel mooi op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee om dat met die letters te maken. Ik heb ook "kerst", nooit aan gedacht om het zo te gebruiken. Je hebt ze mooi afgewerkt met die bloem erop Gerda en dank je wel voor de inspiratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan alleen hoop ik dat je ze niet te snel nodig hebt. Ik heb deze week ook eentje gemaakt, zou ook eens een voorraadje moeten maken.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen