donderdag 24 maart 2022

Voor een bijzonder mens...

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag kan ik een nieuwe stempelkaart laten zien. Voorlopig gebruik ik ideetjes die ik op internet vind, wie weet kan ik in de toekomst zelf wel iets verzinnen. YouTube is echt een vat vol inspiratie. Op het kanaal van Virginia en Sara Hodgins creeĆ«ren ze een 3D effect met een stempel. Dit is mijn interpretatie.
Na het stempelen en inkleuren heb ik mezelf streng toegesproken šŸ˜‰ om de kaart niet vol te proppen met allerhande versiersels. De 3 kleine geponste vlinders zijn de enige toevoegingen. Een CAS-kaart????

5 opmerkingen:

  1. Ja hoor, een prachtige CAS kaart! Leuk gedaan met die cirkel.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Gerda.
    Leuk idee.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt goed naar jezelf geluisterd, ik vind het ook wel een CAS-kaart. Heel mooi gedaan, inkijk al uit naar je volgende stempelkaart.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie CAS- en stempelkaart, heel mooi gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige kaart Gerda. Mooie kleur en inderdaad goed om niets toe te voegen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen