zondag 27 maart 2022

Mal SL-ES-CD17

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Nog zoveel mallen in de verpakking dat ik tijd te kort heb om ze allemaal uit te proberen. Gisteren ben ik aan de slag gegaan met dit leuke modelletje.
En als ik de smaak te pakken heb maak ik gewoonlijk een hele serie kaarten.
De al oudere Mattie plaatjes herkennen jullie zeker, verder spreken de kaarten voor zich. Persoonlijk vind ik het wel moeilijk om de kaart stabiel te laten staan. Geen idee waar het aan ligt, mocht er iemand een tip hebben hoor ik het graag. Heb nog een aantal plaatjes uitgezocht die komende week verwerkt zullen worden.

4 opmerkingen:

  1. Jij hebt de vaart er weer in Gerda! Wat een prachtige kaarten met deze mal, je hebt alles prachtig bij elkaar gecombineerd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt mooie kaarten met die leuke stans gemaakt Gerda. Mooie plaatjes, leuke tekst gestempeld en mooi afgewerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten heb je gemaakt met deze stans, ik ken het probleem van niet stevig staan, helaas géén oplossing,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kaarten heb je weer mooi aangekleed. Ik heb die mal weer weggelegd, kon niet beslissen welke bij elkaar passende digi’s ik zou gebruiken maar met een tekst erbij is het idd minder kleurwerk ook.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen