donderdag 17 maart 2022

Post-it notes boeklets

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Behalve doosjes met snoep wil ik op de kerstmarkt ook andere cadeautjes aanbieden. Op het YouTube kanaal van Anneke Voskuijl zag ik deze leuke 'Post-it notes boeklets'. De post-it notes zijn verkrijgbaar bij Hema
Van ieder thema heb ik 2 setjes gekocht. En bij deze leuke panda post-its heb ik nog speciaal de panda van MD aangeschaft. Het tweede exemplaar met panda viel bij vriendin Jolan tijdens ons knutselweekend zo in de smaak dat ze het heeft gekocht šŸ˜‰ Het design papier is een restje uit een blok van Crafterscompanion/Garden of  Love.
Het thema sterren en planeten heeft een papiertje van Action gekregen, geƫmbost met een kerstfolder van Marianne Design. Pocket en label zijn van Studio Light. Nog 2 thema's te gaan die ik later zal showen. Kan ook nog een geboortecadeautje laten zien.
Net als bij het vorige exemplaar voor neutraal papier (Cavania London/Karen Sanders) gekozen zodat het zowel voor een jongen als voor een meisje kan gebruikt worden. Verder spreekt het cadeautje voor zich.
Iedereen een fijne dag gewenst.

5 opmerkingen:

  1. Wat ben je leuk aan de freubel geweest. Prachtige presentjes heb je geknutseld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keigave notitie boekjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn echt superleuk en wat een gave sticky notes van de Hema en ook de babykaart is weer een plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh weer een heel goed idee ... ik ben ook wel een beetje verliefd op dat panda setje. Met pockets binnenin is ook altijd leuk, super collectie.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen