zaterdag 22 april 2023

1ste Communie kleindochter

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Het ging niet zoals ik wou, 3 keer ben ik opnieuw begonnen voor ik tevreden was. Als thema ben ik net als voor haar verjaardag bij haar hobby van tekenen en schilderen gebleven. Het leuke 3D plaatje is van Christine Haworth/Paintbox Poppets. De andere materialen herkennen jullie vast wel: de fotolijst van SL en de andere items van MD. Een beetje bling, bling met de strass steentjes en nog een strikje om de schilderkwastjes op hun plaats te houden.
Ik heb geprobeerd om de mengeling van kleurtjes in het plaatje te laten terug komen in mijn creatie, achteraf gezien had ik misschien toch beter voor een witte fotolijst gekozen 😉

6 opmerkingen:

  1. Deze blauw/paarse lijst geeft denk ik net wat meer pit dan een witte. Helemaal passend bij de communiekant.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi communie kaartje Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je kleindochter haar 1ste communie.
    Leuk wat je voor haar gemaakt hebt.
    Het blauwe lijstje past er toch heel mooi bij en zal bij een jong meisje wel meer in de smaak vallen.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi blauw lijstje heb je gemaakt, past perfect bij het plaatje en erg leuk met de penselen erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is lang geleden dat ik die paintbox poppets zag, maar ze blijven mooi. Goed dat je voor dat blauw gekozen hebt, is veel frisser dan gewoon wit, leuk geheel !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart met dit geweldig mooie plaatje. Ik heb er ook nog van. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen