zondag 16 april 2023

GFLCTRD !

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag kan ik nog een kaart showen met hetzelfde mooie frame en een achtergrondje gemaakt met een mask. Geen plaatje maar een gestanste bloem van Elizabeth Craft Design bewerkt met dezelfde kleur inkt als de achtergrond. Een tijdje geleden zag ik een filmpje waar de dame in het hart van de bloem Glossy Accent deed om kraaltjes vast te plakken. Dat heb ik in deze bloem ook gedaan. Je strooit de kraaltje gewoon over de lijm en na verloop van tijd zitten ze goed vast. De rest van de bloem heb ik ook glanzend gemaakt. De blaadjes en wens zijn van MD.

6 opmerkingen:

  1. Deze kaart is ook erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps,,ik heb een paar posts gemist Gerda dus ik heb nog even na zitten genieten. Je hebt veel moois gemaakt en deze kaart is er één van. Ik vind deze kleur heel mooi en zo leuk om die kleine kraaltjes in het hart van de bloem te gebruiken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi frame voor de basis van je prachtige kaart.
    Leuke bloem op een mooie achtergrond.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook prachtig met die mooie achtergrond en bloem.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat doe ik ook wel eens van die kleine kraaltjes in het hart plakken, mooi is je kaart geworden met een leuke achtergrond,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog eentje voor je collectie in een hele mooie kleur.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen