zaterdag 15 april 2023

Bloemen, bloemen, bloemen

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb weer een tal kaarten in de aanbieding met het mooie Wonderful World papier van Stampin'Up. Het geƫmboste frame is een folder van vriendin Monique die ik een tijdje geleden te leen had. Heb een aardig voorraadje van dit mooie frame met de Franse lelie door mijn E-bosser gedraaid en ben er nu aan de slag mee gegaan. Eerst heb ik het frame afgeplakt met mask tape en vervolgens een achtergrondje gemaakt met op de kaart links een mask en op de kaart rechts een stempel. Bloemen zijn hand geknipt. Ik begin het aardig onder de knie te hebben om een mooi wit randje over te houden.
De 3de creatie is iets helemaal anders. De kaart op zich is gestanst met een set van Studio Light, heb zelf niets moeten uitmoeten, heel handig šŸ˜‰ Een cirkel uit vellum om de grote bloem op de plaatsen. Achter de bloem een paar strips (MD) uit een restje van het design papier. Voor de afwerking een gestempelde wens en de gebruikelijke strass steentjes.
Iedereen een fijn weekend gewenst.

5 opmerkingen:

  1. Prachtige bloemen kaarten Gerda.
    Mooi met ge emboste randje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie bloemenkaarten heb je gemaakt, de laatste is echt mijn favoriet!
    Fijn weekend,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaarten zien er heel mooi uit. Leuke stempels heb je gebruikt.
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Gerda, leuke achtergrondjes heb je gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een mooie collectie. Ik heb wel effe zitten kijken of het nu stempels zijn of niet maar toen viel mijn euro dat het uit dat SU-papier geknipt is, leuk toch dat knippen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen