dinsdag 18 april 2023

Wonderful World

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben nog steeds bezig met het prachtige Wonderful World pakket van Stampin'Up. Op deze kaart is het design papier van Action. Omdat het papier van Stampin'Up zo mooi is spring ik er zuinig mee om. Alle hand geknipte bloemen (ook die op mijn eerdere kaarten) komen allemaal van hetzelfde vel dat 2 keer in het pakket zit. Ik kan dus nog een tijdje doorgaan 😉 De vlinders zijn ook van SU en de wens van MD.
Ook bij mijn 2de kaart heb ik een achtergrond papiertje van Action gebruikt.
De kaarten spreken voor zich, hoef er geen lang verhaal bij te vertellen.

5 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaarten Gerda.
    Mooie bloemen op je kaart.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee prachtige kaarten. De bovenste een heel mooi model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn allebei prachtige kaarten Gerda!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent wel heel productief, weer 2 prachtige kaarten. Die paarse bloem vind ik supermooi.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten met prachtige bloemen en goed gelukt je knipwerk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen