zaterdag 8 april 2023

Condoleance kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Mijn beste klantje heeft een aantal van de kaarten die ze bij mij kocht aan haar schoonzus laten zien. Een paar dagen later kreeg ik opnieuw een opdracht om 4 rouwkaarten te maken in dezelfde stijl/lay-out dan degene die mijn klantje gekocht had.
 
Omdat ik nooit 2 keer identieke kaarten maak verschillen deze toch van de vorige serie. De maskers en mallen zijn wel hetzelfde op de kaart met het hart na.  Op die kaart heb ik een ander mask gebruikt en de bloem is een setje (stempel en mal) van AZZA Let's Create

5 opmerkingen:

  1. Je hebt 4 hele mooie condoleance kaarten gemaakt. Ik maak het me weleens gemakkelijk als ik een leuk modelletje heb maak ik er soms wat meer van.. Maar met stempelen en kleuren.. Worden ze soms net even anders..... Fijne pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie condo kaarten Gerda, er gaan vast nog meer bestellingen komen ;-)
    Fijne Pasen, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige serie geworden. Fijne Paasdagen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie serie heb je gemaakt. fijne paasdagen,
    groetjes, Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie serie condoleance kaarten Gerda.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen