woensdag 12 april 2023

Floating strips x 3

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik had vandaag een productieve dag en kan in 1 bericht 3 kaarten showen, echt vers van de pers.

Mijn inspiratie heb ik wel gevonden op Pinterest maar uiteraard heb ik er een Gerda draai aan gegeven. Deze techniek vind ik heel leuk om te doen. Het design papier en de mooie bloemen komen uit een pakket van Stampin'Up (Wonderful World). Ik heb het motief van de strips (die op een mica sheet zijn geplakt) laten doorlopen en de grotere bloemen met de hand uitgeknipt. Voor de afwerking een mini envelopje met wensen van MD en enkele strass steentjes maken het geheel helemaal af.

Op de liggende kaart een Bella LuLu stempel van vriendin Annie die ik tijdens een gezamelijk knutseldagje kon gebruiken. Ik heb mijn uiterste best gedaan om rond de bloemen een mooi, wit, symmetrisch randje te laten, is aardig gelukt maar geef mij toch maar een bijpassende mal 😉 De cirkels en een deel van de bloemen zijn verhoogd aangebracht met foam tape van Action.

4 opmerkingen:

  1. Mooie bloemenkaarten met een leuke techniek
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten, dat papier is ook heel mooi van kleur. De envelopjes met wensen zijn heel leuk en maken het wat speels, moet ik ook weer eens gebruiken.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie bloemige kaarten. De techniek ziet er mooi uit.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je met deze leuke techniek mooie kaarten gemaakt, ik vind het knipwerk op je laatste kaart helemaal top!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen