zaterdag 1 april 2023

VW busje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik moest dringend mijn voorraad mannenkaarten bijwerken. Van vriendin Eri heb ik het VW busje van MD te leen. Inspiratie moet ik nog steeds op internet zoeken maar van zodra ik een ideetje zie kan ik er wel mijn eigen draai aan geven.
Beide kaarten hebben een scrap papiertje van Action, achter het busje een restje van Stamperia: Around the World. Op onderstaande kaart de gestipte strips van MD.
Op de koplampen van het busje heb ik een druppeltje Glossy Accent gedaan, denk dat het wel duidelijk te zien is op de foto's.

7 opmerkingen:

  1. Je hebt twee leuke en stoere kaarten gemaakt met de VW bus! Tof met de tandwielen en de strips.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt twee hele mooie stoere kaarten met de leuke vw bus gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die VW busjes blijven het goed doen en jij hebt er 2 hele mooie kaarten mee gemaakt.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stoere mannenkaarten Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie kaarten met dat leuke nostalgische volkswagen busje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prima mannenkaarten met dat VW busje. Doet me denken aan onze overburen vroeger die hadden winkel en hebben altijd zo een busje gehad, echt nostalgie.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele mooie mannenkaarten met het Volkswagenbusje, alles leuk gecombineerd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen