vrijdag 7 april 2023

Voertuigen

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Mijn voorraadje mannenkaarten is aardig aangevuld met deze 3 nieuwe creaties, allemaal met een verschillend voertuig. Alle kaarten hebben een scrap papiertje uit hetzelfde blok van Action: Travel. Op de eerste kaart de bromfiets en wens van MD, wegwijzers van Ali. Hier en daar wat leuke stempels en kleine sterren stickers die ik op het donkere cardstock heb geplakt en vervolgens uitgeknipt.
Voor de volgende creatie heb ik een basis gemaakt met een mal van SL. Het raster achter de auto heb ik 2x gestanst en gedeeltelijk op elkaar geplakt.
En als laatste in het rijtje ben ik ook nog eens aan de slag gegaan met het VW busje. Zelfde principe van afwerking als de eerste kaart.
De voertuigen zijn allemaal meerdere keren gestanst en op elkaar geplakt, de auto's hebben 'echte' raampjes door middel van een stukje mica sheet. Auto's en bromfiets verhoogd aangebracht met foam tape van Action.

Iedereen fijne Paasdagen gewenst.

5 opmerkingen:

  1. Je hebt drie hele mooie mannen kaarten gemaakt. Deze kaarten staan ook nog op mijn to do lijstje… alvast fijne Pasen.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoere mannenkaarten heb je gemaakt! Ik maak ze niet zo veel, heb er vaak maar een stuk of 6 in het jaar nodig, maar als ik ze van jou zie krijg ik ook weer zin om met de stoere mannenmaterialen aan de slag te gaan. Leuk hoe verschillend ze allemaal zijn, maar even mooi

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe kaarten, heel leuk gedaan
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie en stoere mannenkaarten heb je gemaakt, leuk het raster op je 2de kaart,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een mooie serie voor de mannen, wat hebben we toch goeie koopjes gedaan met die SL-mallen ze zijn zo leuk.
    Fijne paasdagen, Annie

    BeantwoordenVerwijderen