woensdag 19 april 2023

Nieuwe woning (spoed opdracht)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteravond kreeg ik een telefoontje met de vraag om een verhuiskaart te maken tegen morgen. Niet veel tijd om na te denken over een idee. Ik denk dat ik aardig geslaagd ben 😉
Voor de basis van de kaart een oude embosfolder van stal gehaald. Daarna op zoek naar een leuk plaatje wat ik vond op een knipvel van Yvonne Creations. Bovenaan een bloementak gemaakt met malletjes van verschillende merken. De gestempelde tekst is gemaakt met de nieuwe set van Carlijn waar ook een mal bij hoort om alles mooi uit te stansen. Vind het een beetje een nadeel dat het een lap stempels is, het lukte me niet om alleen de woorden die ik nodig had te beïnkten. Dan maar alles van inkt voorzien wat me dan nu wel het voordeel geeft een voorraadje te hebben, want met de bijhorende mal stans je alle teksten in één keer uit. Nog wat losse steentjes bewerkt met bruine inkt en hier en daar op de muur geplakt.

4 opmerkingen:

  1. Dat is je dan goed gelukt , om snel een kaartje te maken.
    Prachtig kaartje is het geworden.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig had je vlug een idee anders lijkt me wel stresserend. Heel passende achtergrond en prachtige bloementak heb je samengesteld.
    Tot dinsdag, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een leuke kaart gemaakt voor deze haastklus.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie achtergrond heb je gemaakt, leuk plaatje en de tak is super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen