woensdag 3 mei 2023

50 en 60 jaar getrouwd (bestelling)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Afgelopen maandag 1 mei heb ik in mijn woonplaats met mijn kaarten op de rommel- en plantenmarkt gestaan. Helaas was er weinig tot geen interesse voor mijn standje šŸ˜¢ Maar ik blijf doorgaan, op 5 juni mag ik op de jaarlijkse vergadering van de gepensioneerden in Londerzeel mijn kaarten gaan aanbieden. Voor deze vereniging mag ik dankzij mijn meter ieder jaar de kaarten maken voor de jubilarissen en daar zijn ze altijd heel tevreden over. Hopelijk zullen ze dat ook zijn over deze nieuwe bestelling die ik vorige week kreeg.

Ik begin met de kaarten voor een 60-jarig huwelijk. In eerste instantie had ik met dit plaatje iets helemaal anders gedaan, daar was ik niet echt tevreden over en ben ik helemaal opnieuw begonnen met de ronde lay-out mal en design papier van een onbekend merk, ook van het plaatje weet ik het merk niet meer (zit al een eeuwigheid in mijn map).
Voor de volgende creatie heb ik een slimline mal van Studio Light gebruikt met hetzelfde design papier, plaatje van hetzelfde knipvel. Het is de eerste keer dat ik op deze manier iets borduur, maar het is aardig gelukt.
En als laatste in het rijtje, een kaart voor een 50-jarig huwelijk. Op deze creatie is het design papier van Joy!Crafts/Noor Design: Secret Garden. De tekst stickers heb ik een kleurtje gegeven, net als op de ronde kaart. 
De gestempelde teksten en labels zijn van MD. Alle kaarten zijn op dezelfde manier afgewerkt met hartvormige glitterstickers en strass steentjes.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige serie huwelijkskaarten.
    Alle drie verschillend maar Prachtig gemaakt.
    Daar zullen ze best tevreden over zijn.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige serie huwelijks jubileum kaarten gemaakt.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, deze jubileum kaarten zijn prachtig, verschillend en helemaal in jouw eigen stijl. Hopelijk kun je volgende maand ook andere kaarten aan de man brengen, want die mogen er ook zijn!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drie supermooie kaarten heb je gemaakt met de leuke plaatjes, de ronde is mijn favoriet,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Olala die zijn allemaal prachtig, de laatste is mijn favoriet. Ik denk dat je op 5 juni heel veel succes gaat hebben vooral omdat ze jouw kaarten al kennen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie serie kaarten Gerda, stuk voor stuk erg mooi. Aan je creativiteit ligt het zeker niet dat er weinig belangstelling was.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen