donderdag 11 mei 2023

Opkikkertjes (vervolg)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

De inspiratie voor deze 3 opkikker kaarten vond ik op het YouTube kanaal van Anja Bley. Zij heeft de bloemen en grassprietjes getekend, ik heb er kleine stempels van Nellie Snellen voor gebruikt.
De kikker (MD) op zich heb ik ingekleurd met potloden (2 tinten groen) van Action, de kleding en bloemen met glitterpennen.

Op de eerste kaart een stempel van Bella Lulu, op de 2de eentje van ????? en op de laatste een gestanste tekst van SL. Volgende thema wordt beterschap.

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi Gerda.
    Ik ga dit ideetje van die leuke achtergrondjes in mijn hoofd bewaren.
    Dit wil ik ook nog wel uitproberen.
    Het zijn mooie vrolijke kaartjes geworden waar je zeker van opkikkert.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, je kaarten zien er super uit met de stempels op de gekleurde achtergrond! Heel leuk gedaan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je mooie achtergrondjes gemaakt en hele leuke kikkers, echt vrolijke kaarten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn ook hele mooie opkikkertjes. Leuk met deze achtergrond gestempeld. . Vanmorgen heb ik de hobby zaak bezocht en heb de tobbe gekocht waar je in je vorige blogbericht de kikkertjes in/op had gezet. Leuk idee. Zelf vind ik het heel leuk om dit soort kaarten te maken. Al ben ik er even niet mee bezig geweest… nu niet zo veel bezig. Alles is al een tijdje terug gemaakt…. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een leuke kaarten met de leuke achtergrond.
    Die ga ik onthouden.
    Super leuk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh nog leuke opkikkertjes wat zijn die gaaf, dat filmpje ga ik zeker bekijken. Succes verzekerd met deze.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen