woensdag 24 mei 2023

Mannenkaarten (4)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag sluit ik het thema mannenkaarten af met 4 nieuwe creaties. Als eerste aan de beurt 2 kaarten voor heren die strak in het pak door het leven gaan. Een leuke achtergrond gemaakt met een design papiertje van ???? en daarop een mal van SL. 3D plaatjes van LeSuh (geen idee of die nog verkrijgbaar zijn, zitten al een eeuwigheid in mijn map met knipvellen).
Vervolgens 2 kaarten voor heren die een biertje lusten. Voor dit ideetje ben ik mee gelift met een kaart van vriendin Eri. Zij had net als op de kaart links de bierflesjes in de kuip/tobbe geplaatst. Daarna heb ik hetzelfde idee nog eens gebruikt met de emmer van Elizabeth Craft Designs.
De wensen op deze kaarten zijn van Carlijn, alle andere items herkennen jullie vast wel. Achtergrond is een papiertje van Action.

Nu nog een paar kinder- en bedank kaarten en dan heb ik een mooi assortiment om aan te bieden op 5 juni. 

6 opmerkingen:

  1. Mooie mannen kaarten met een klassieke uitstraling. Ook de kaarten met de bierflesjes zijn leuk met die mooie tekst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn ook weer erg leuke mannenkaarten geworden. Zelf heb ik er ook net een paar gemaakt…. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige mannenkaarten Gerda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke en mooie kaarten voor mannen Gerda. Ik heb er zelf moeite mee om die te maken dus ook bedankt voor de inspiratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een stoere én chique serie mannenkaarten gemaakt, ik vind de kaarten met de mal van SL echt heel mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zijn weer gaaf en in het echt nog mooier, de biertjes hebben mijn voorkeur.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen