donderdag 18 mei 2023

Mannenkaarten (1)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb mijn blogrondje van kerstkaarten net afgerond, veel leuke creaties waren er te zien. Op mijn blog worden het mannenkaarten. Alle kaarten zijn gemaakt met een ouder blok van MD: Vintage men. Op de meeste vellen staat een leuk plaatje en die heb ik gebruikt als basis voor de kaarten. Op de eerste kaart kwamen de handige strips van MD goed van pas.
Een liggende versie in een hele andere kleurencombinatie.
En als laatste een kaart gemaakt met een mal van Crealies. De leuke tekst mal is ook van Crealies. Dinsdag had ik een bestelling geplaatst bij haar en woensdag werd het al geleverd. Kon dus onmiddellijk aan de slag met mijn nieuwe spulletjes.
Op de rondjes in het in design papier hier en daar een druppeltje glossy accent. 

Dat is het voor nu, iedereen een fijn, lang weekend gewenst.

5 opmerkingen:

  1. Prachtige stoere mannenkaarten Gerda. Die nieuwe mal is een mooie aanwinst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie mannenkaarten heb je gemaakt, leuke nieuwe stansen heb je gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie mannenkaarten heb je gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe uitvoeringen met dat mooie papier. Die tekststansjes van Crealies zijn prachtig he.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie deze serie mannenkaarten leuk met dit papier blok. Weer erg mooi gemaakt. een serie maar zo mooi verschillend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen