zaterdag 27 mei 2023

Bedankt (2)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Om thema BEDANKT af te sluiten show ik vandaag 3 kaarten gemaakt met washi tape.
Ik heb een hele schuif vol washi tape waar ik nog maar weinig tot niks mee gedaan heb 😉 Ik ben begonnen met de kaart links na dat ik iets gelijkaardigs had gezien op Pinterest, daarna ging het voor de andere 2 kaarten vanzelf.  Ik heb eerst de washi tape aangebracht op een iets groter stuk cardstock en daarna uitgestanst. Voor de middelste kaart heb ik ook de vlindertjes uit washi tape gemaakt. De gestanste tekst is van Carlijn, gestempelde tekst is van Studio Light. De vlinders op de kaart links zijn van SU en de bloemetjes op de kaart rechts zijn van Elizabeth Craft Designs.

Iedereen een fijn weekend gewenst, wij hebben voor deze namiddag een fietstochtje gepland.

6 opmerkingen:

  1. Hele vrolijke zomerse kaarten Gerda. Hier wordt je toch blij van?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bedank kaartjes met de washi tape.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij mooie, zonnige bedank kaartjes gemaakt, ook de kaartjes van je vorige post zijn erg leuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke zonnige kaarten met de verschillende washi tapejes! Fiets ze!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar zeg je wat hier ligt ook een voorraadje washi tape en weinig gebruikt, nochtans handig voor vlugge kaarten. Je hebt er hele frisse kaarten mee gemaakt, heel leuk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie motieven met de washi tape.
    Is erg leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen