vrijdag 26 mei 2023

Bedankt (1)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag laat ik een nieuw thema zien nl. bedank kaarten. Als eerste een creatie met deze prachtige mal. Het is een enkele kaart geworden met achteraan een standaardje van MD. Plaatje van Precious Marieke, klassieke afwerking.
Daarna ben ik ben ik aan de slag gegaan met een vierkante mal van Yvonne Creations. Links een volledig witte kaart op de ingekleurde stempel (Action) na. Afgewerkt met gouden details (vlindertjes van SU). Op de andere kaart achter het plaatje een muurtje gemaskt 😉 Voor de afwerking: gestempelde tekst en waterdrops.

2 opmerkingen:

  1. Een mooie serie bedankkaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke serie, met de eerste mal moet ik ook nog eentje plaatsen. Viooltjes horen tot mijn lievelingsbloempjes, heel mooi met dat muurtje erachter.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen