zondag 21 mei 2023

Mannenkaarten (3)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren hebben we van het mooie weer geprofiteerd om een flinke fietstocht te doen, vertrokken van thuis en fietsknooppunten gevolgd tot we na ongeveer 76 km weer thuis waren. Het was een pittige rit want er stond veel wind en het parcour was redelijk heuvelachtig. Ook al rij ik elektrisch en kan ik normaal met een volle batterij 150 km rijden, aan het einde van de rit was mijn batterij helemaal leeg.

Vandaag kan ik weer 2 mannenkaarten showen.
Voor de kaart links heb ik een hangbord gemaakt met een borduurmal en op de andere kaart de handige strips van MD om het gereedschap op te hangen. Gestempelde en gestanste wensen, meer hoefde er niet op de kaarten. Design papier is van Action.

4 opmerkingen:

  1. Dit zijn ook mooie mannen met het gereedschap. Echt voor een handy man. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan zijn jullie sportief bezig geweest Gerda, heerlijk hoor. Je kaarten vind ik heel erg gaaf met dat mooie gereedschap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van zo'n leuke kaart word een klusser vast heel blij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke mannenkaarten Gerda. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen