maandag 8 mei 2023

Condoleance kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Nu ik begin juni de kans krijg om mijn kaarten aan te bieden is het wel nodig dat ik van een aantal thema's een ruim assortiment heb. De condoleance kaarten is echt naar gevraagd en daar ben ik vorige week mee bezig geweest. Ik ga jullie niet vervelen met alle kaarten die ik heb gemaakt, omdat ik nu toch een beetje in serie heb gewerkt. Voor de eerste die aan bod komt ben ik mee gelift met een filmpje van Corrine Reyngoudt. Het prachtige design papier is van Craft O'Clock: Beauty Reslesse, het randje van Jenine en de tekst van SL.
 3x gemaakt.
Volgende in het rijtje zijn kaarten gemaakt met design papier van Joy'Crafts: Earth Bloc. Op de kaart rechts 2 vogeltjes gestempeld.
 6x gemaakt.
Daarna ben ik aan de slag gegaan met oude 3D plaatjes, gecombineerd met verschillende mallen.
 4x gemaakt.

 3x gemaakt.

Ik heb dan wel in serie gewerkt, maar er is geen enkele kaart identiek door de verschillende plaatjes en teksten. Volgend thema worden opkikker kaarten.

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige serie condoleance kaartje.
    Heel mooi gemaakt Gerda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie condoleance kaarten.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent lekker bezig geweest om een voorraad aan te leggen! De hele serie is prachtig, en heel verschillend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, gevarieerde sterkte kaarten heb je gemaakt, voor elk wat wils,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent weer goed op dreef maar gelijk heb je als je zo’n kans krijgt. Prachtige serie weer, geef mij maar dat vogeltje met hartje da’s mijn favorietje.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen