woensdag 10 mei 2023

Opkikkertjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag kan ik 4 opkikker kaarten showen. Allemaal dezelfde lay-out maar toch telkens een beetje anders.
De kikkertjes had ik al een hele tijd geleden gemaakt, alle andere materialen (MD)  en het mask voor de wolkjes (DDBD) zijn voor de eerste keer gebruikt šŸ˜‰ De spetters op de 2 bovenste kaarten zijn van de slimline mal (SL) met de champagne fles, vond ik wel leuk om daarvoor te gebruiken. Verder spreken de kaarten voor zich, weer een setje dat ik kan toevoegen aan mijn voorraad. Het zijn dan wel vierkante kaarten maar ze kunnen in een voor BelgiĆ« genormaliseerde envelop.

5 opmerkingen:

  1. Je hebt er een heel toffe opkikker serie van gemaakt Gerda! HiHi, die kikkers hebben nogal golven gemaakt in de tobbe! Leuk bedacht met de champagne spetters!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie opkikker kaarten Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie opkikkerkaartjes heb je gemaakt. Erg leuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn echt vrolijke opkikker kaarten, leuk met de kikkers, eendjes en de kuip,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben zeker dat de kikkers hun werk zullen doen, daar kikker je meteen van op ! Het formaat is zeker ook handig hier.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen