dinsdag 6 juni 2023

Ballonnen (2)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor ik aan mijn nieuw bericht begin wil ik toch met een beetje trots melden dat het gisteren een heel groot succes was met de verkoop. De mensen deden me echt blozen met al hun complimentjes en aankopen. Daar bovenop heb ik ook 2 grote bestellingen gescoord om doosjes te maken die de leden gaan krijgen bij de volgende feestdagen en de dames met moederdag 2024. Dat wil zeggen dat ik serieus aan de bak moet, dan weten jullie waar ik mee bezig ben als het wat stiller is op mijn blog.

Maar vandaag kan ik nog 2 kaarten showen met ballonnen (ideetje van Pinterest) maar toch naar mijn hand gezet.
Bijna identieke kaarten maar toch net iets anders door een ander deel van het mask te gebruiken en verschillende teksten. De hondjes en ballonnetjes zijn oudere mallen van ???? kan niet bedenken van welk merk 😉 Het vierkant met de kruisjes is van Action.

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Gerda.
    Fijn toch al die complimentjes.
    En verkoop.
    Dus jij kunt weer aan de slag.
    Succes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is fijn dat de verkoop zo goed verlopen is en dat je bestellingen kreeg, ook je hondjes kaarten zijn weer leuk. De hondjes zijn van Amy Design,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn ook leuke kaarten met de hondjes en de ballonnen. Super dat je verkoop zo goed is verlopen, dat houd je voorlopig weer van straat😉!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk dat de verkoop zo goed is gegaan, al dat moois toch op de goede plaats terecht gekomen. Deze twee feestelijke kaarten vind ik ook erg leuk. Mooi met die verschillende achtergronden en vrolijke ballonnen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartenset de ballonnen. Wat leuk dat je zoveel kaarten hebt kunnen verkopen en nieuwe opdrachten hebt. Kun je lekkerzwwe aan de knutsel
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen