maandag 19 juni 2023

Bestelling kerstdoosjes (work in progress deel 3)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik hoop dat jullie het nog niet beu zijn om mijn verhalen over de kerstdoosjes te lezen. Dat warme weer is echt niks voor mij. Het afgelopen weekend heb ik in een redelijk frisse woonkamer flink doorgewerkt en 67 doosjes in elkaar geplakt. Ze moeten allemaal nog eens door mijn handen voor de decoratie. 
Heb de huisfotograaf terug ingeschakeld 😉


 
Om de doosjes makkelijk te openen heb ik er een splitpennetje in verwerkt.
Helaas was mijn tripje naar Mechelen voor wit cardstock tevergeefs, geen A4 formaat te vinden dus noodgedwongen besteld, in afwachting ga ik gewoon lekker door met wat al gesneden is.

4 opmerkingen:

  1. Je bent lekker druk met de doosjes. Het schiet al aardig op zo te zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, wat ben jij al goed bezig met de doosjes.
    Ze zijn wel klaar voor de kerst 😏
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat schiet lekker op met je doosjes, goed idee om er splitpen in te zetten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat dacht ik wel, ze heeft er zich in vastgebeten, en gaat als een speer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen