dinsdag 27 juni 2023

Lief meisje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb al de lay-out mallen die ik heb bij elkaar gezocht en ben van plan om daarmee een hele reeks kaarten te maken met de ondertussen wel bekende techniek. Tijdens mijn zoektocht naar leuke achtergrondjes kwam ik in een paperpad van Stamperia: Baby Girl dit plaatje tegen. Ja, veel is er dan ook niet te vertellen over zo'n ontwerp 😉 2 passende teksten gestempeld en een dubbele, witte strik met een bedeltje voor de afwerking.
Vandaag is eindelijk mijn wit cardstock geleverd. Voor ik aan de slag ga met de lay-out mallen ga ik eerst de kerstdoosjes afwerken. De vereniging heeft laten weten dat er geen tekst op moet wat toch weer scheelt in werk. Maar omdat ik van plan ben om op de meeste doosjes een kerstroos te plakken is dat nog een groot werk dat de nodige tijd zal vragen. Ik ga jullie niet meer vervelen met nog een post over dit project, als alles klaar zal ik nog 1 maal de doosjes op foto zetten.

5 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart heb je met die leuke techniek gemaakt Gerda. Hij staat ook nog op mijn lijstje, geeft een leuk effect vind ik. Nog even teruggelezen en je hebt een mooi album en mooie felicitatie-kaart voor Mila gemaakt. Ook je posts over de kerstdoosjes gezien, wat een werk! Jij bent van vele markten thuis en wij genieten mee.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt je meteen weer vast gebeten in die techniek, en met een leuk resultaat.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook een. Olie kaart met deze leuke techniek . Succes met je doosjes.Je hebt zeker nog veel te doen.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke babykaartje met deze techniek.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie babykaart heb je gemaakt met de lay-out mal en heel leuk papier,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen