maandag 5 juni 2023

Ballonnen (1)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag 3 kaarten met ballonnen gemaakt met een mal van Gemini: Party Time. Achter het witte cardstock een soort van regenboog/verloop papier.  De restjes die je krijgt na het stansen heb ik als versiering gebruikt. Het meisje met de ballonnen is een malletje van Action.
En het voorbeeld op de verpakking van de mal heb ik op deze kaart toegepast.
Na het stansen 3 verschillende kleurtjes Distress Ink aangebracht. Ook de tekst en de losse onderdeeltjes zijn in dezelfde kleurtje gestanst.

Als deze namiddag de hopelijk succesvolle verkoop achter de rug is ga ik een aantal kaarten maken voor eigen gebruik en afhankelijk van het weer zal ik een beetje minder aanwezig zijn op mijn blog.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige serie ballonnen kaarten Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn hele mooie verjaardagskaarten met de leuke stans. Leuk gekleurd met distress inkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaarten zijn leuk geworden met deze chique stans en de details van verlooppapier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie kaarten heb je gemaakt met deze ballonnen stans, ik hoop dat de verkoop geslaagd was,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer zo'n mooie serie kaarten! Hopelijk heb je goed verkocht en groot gelijk dat je even van het mooie weer gaat genieten, hobbyen buiten is niet zo handig...

    Creatieve groeten,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave serie kaarten Gerda, ik ben vooral fan van die twee eerste, zo mooi met die zachte kleurtjes. Hopelijk heb je goed verkocht, aan je creativiteit zal het niet liggen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen