donderdag 8 juni 2023

Huwelijk en jubileum

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Tijdens de voorbereidingen voor mijn verkoop kwam er ook nog een spoedopdracht binnen en tegen mijn beste klantje zeg ik natuurlijk geen neen. De kaart is gemaakt met het mooie design papier van Craft & You: Dream Ceremony. De binnenkant ook volledig bewerkt en rechts een stuk design papier gekozen waar nog plaats was voor een persoonlijke boodschap. Als eerste op het draaigedeelte 'Proficiat', vervolgens 'met jullie' en uiteindelijk 'huwelijk'. Omdat er 4 vakjes zijn heb ik in het laatste vakje hartjes gestempeld. Het bruidspaar heeft inmiddels de kaart ontvangen en ze waren er heel blij mee.
Op de verkoop kreeg ik ook nog een vraag voor een jubileum kaart, die heb ik gisteren gemaakt met een modelletje (Pinterest) dat al lang op mijn to do lijstje stond, toch heb ik het net iets anders gedaan.
Een achtergrond papiertje van Action gecombineerd met een plaatje van LeSuh en verschillende mallen van MD. De gestempelde tekst is van Carlijn.

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart. Prachtig gemaakt
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige huwelijkskaarten Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een chique kaarten voor de Bruidsparen. Je hebt er weer iets speciaals van gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent goed op dreef, met spoedbestellingen en al. Zelfs dan tover je nog iets moois tevoorschijn.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen