donderdag 15 juni 2023

Bestelling kerstdoosjes (work in progress deel 2)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren had ik de intentie om naar de stad te sporen om wit cardstock te kopen maar er waren helaas problemen op de lijn Dendermonde-Mechelen. Gelukkig werd dat gemeld door de luidsprekers voor de trein in mijn woonplaats stopte. Met het warme weer had ik geen zin om de reis met een vervang bus te doen, dan maar terug naar huis gefietst. Morgen 2de poging 😉

Dus ik had onverwacht meer vrije tijd dan ik in gedachten had. Zodoende ben ik heel de namiddag bezig geweest met knippen en tape plakken. 130 wikkels klaar voor gebruik en 100 doosjes allemaal op de juiste manier voorzien van vouwlijnen en insnijdingen. Van zodra ik terug een voorraad wit cardstock (A4) heb moeten er nog 30 bij komen.
Ook al 1 doosje volledig in elkaar geplakt. Alleen de decoratie nog.

4 opmerkingen:

  1. Heel veel werk zo te zien. Maar het resultaat is wel erg mooi. Succes er mee. Ik zal zo nog even wat plakken. Heb alles door de machine gehaald . Alleen begint het hier nu heel erg te waaien.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit met al die verschillende papiertjes! Hopelijk lukt et nu wel om de trein te nemen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel mooi uit en dat knip je allemaal met de hand?
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie serie doosjes.
    Wel heel veel werk.
    Succes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen