zaterdag 24 juni 2023

Mila jarig

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Sinds een paar dagen heb ik er een klantje bij. Van haar kreeg ik een opdracht om een kaart te maken voor haar kleindochter. 2 maal ben ik opnieuw begonnen omdat ik niet tevreden was over het eindresultaat.
Uiteindelijk ben ik aan de slag gegaan met de vierkante lay-out mal en een achtergrond gemaakt volgens de nieuwste rage 😉 waar het design doorloopt. Het papiertje is van Action. Het kader heb ik 1x gestanst uit het design papier en 3x uit wit, dun cardstock. Een plaatje van Sarah Kay, gestempelde wens van MD, naam is als ik mij niet vergis een alfabet van Nellie Snellen en ballonnen van ???? Nog wat goudkleurige hobbydotjes voor de afwerking en daarmee had ik eindelijk iets waar ik blij mee kon zijn.

6 opmerkingen:

  1. Super leuke meidenkaart Gerda.
    Leuk zo met deze mal,en het design papier.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is leuk geworden voor de jonge dame. Leuk zoals je de lauoutmal gebruikt volgens de nieuwe rage, dat geeft een leuk effect.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het geeft wel een leuk effect, ik heb vanmorgen nog een kerstkaart gemaakt met de rechthoekige layoutmal. Wat heb je een mooi plaatje gebruikt, de ballonnen maken het feestelijk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke techniek . Ik wil er binnenkort ook mee aan de slag…ziet er leuk ui. Je hebt een prachtige kaart voor Nina gemaakt. Ze is er vast erg blij mee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart voor Mila.
    Die prachtige achtergrond past er heel goed bij.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yep opdracht geslaagd. Met die nieuwe rage heb je ook geen probleem zoals ik om de vakjes mooi te vullen.
    Veel te warme groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen