vrijdag 9 juni 2023

Gefeliciteerd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Deze kaart had ik nog niet laten zien. De ingekleurde stempel lag hier al een hele tijd, heb alleen nog wat leuke papiertjes uitgezocht en de Eifeltoren gestempeld en gestanst. Voor de rest spreekt de kaart voor zich.
Ondertussen ben ik ook al goed gevorderd met de voorbereidingen voor 130 kerstdoosjes. Het meeste van het cardstock is gesneden, nu moet ik aan het rillen. Binnenkort krijgen jullie een foto van dit grote werk te zien. Gisteren had ik mij in eerste instantie buiten geïnstalleerd maar er was te veel wind, dan maar met heel de handel terug naar binnen.

4 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaart.een heel mooi tafereeltje. Fijn dat je opschiet met je doosjes.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart met de shoppende dames in Parijs.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je liet ons deze ingekleurde stempel pas nog zien. De dames vinden het vast leuk om te shoppen in Parijs, de achtergrond past er goed bij.
    ☀️☀️Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met de shoppende dames in Parijs, ook mooi ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen