woensdag 21 juni 2023

Kleinzoon Nils 11 jaar

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Begin september wordt ons oudste kleinkind al 11, niet te geloven hoe snel het gaat. Over zijn kaart heb ik heeeeeeeeeeeeel lang nagedacht, had vele ideetjes en uiteindelijk heb ik voor zijn hobby volleybal gekozen. Tijdens een match een serie foto's gemaakt en die zitten nu allemaal verwerkt in zijn verjaardagskaart en albumpje. Het is een easelkaart geworden met als basis een mal van SL en een wens van Crealies.
Met de resterende foto's heb ik een mini album gemaakt. Heb speciaal de mallenset YCD10314 (Men in Style) aangeschaft zodat ik ook een echte volleybal (denk ik) kon plaatsen op de cover van het album. Op verschillende manieren proberen in te kleuren zodat ik de exacte kleuren had van de bal op de foto's, dat lukte niet goed. Daarna heb ik de bal in rood en blauw uitgestanst en de kleine deeltjes er uitgeknipt en op de witte bal geplakt wat een beter resultaat gaf.

De foto's nemen was een hele klus, je moet zo snel zijn met afdrukken en hopen dat je de actie goed op beeld hebt, al bij al was ik toch tevreden over het resultaat.

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart-creatie heb je voor Nils gemaakt. Heel leuk met de foto’s. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hiermee ga je Nils heel blij maken ! Zo leuk dat extra mini album met zijn foto’s, daar gaat hij fier op fijn .
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke jongenskaart voor de jarige Nils
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat heb je super gedaan! Dit zal bij Nils zeker in de smaak vallen. Tof om van de extra foto's een extra boekje te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zal Nils dit leuk vinden, hele mooie kaart en dan dat fotomapje erbij, echt super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ene leuk mini foto boekje knap gemaakt! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen