donderdag 9 april 2020

Cadeautje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Afgelopen weekend zou ik deelgenomen hebben aan een knutselweekend in Winterswijk, helaas is dat door het Coronavirus niet kunnen doorgaan. In de hoop dat er op het einde van het jaar in het woonzorgcentrum van mijn woonplaats een kerstmarkt zal georganiseerd worden probeer ik toch wat nieuwe doosjes/cadeautjes te maken. Op de voorkant zal ik bij gelegenheid nog wensen toevoegen. De maten van dit projectje heb ik aangepast aan de chocoladereepjes die ik voorzien heb. Designpapier is van een blok van Action. Dit is een modelletje dat ik voor mezelf heb goedgekeurd en waar ik in de loop van het jaar nog een aantal zal van maken.
 
Video:

6 opmerkingen:

  1. Haha, ik heb hem ook goedgekeurd;-) Je hebt weer een superleuk doosje gemaakt, met mooie papiertjes. Van deze doosjes kun je ook al mooi pakketjes maken voor het volgende weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal goed gekeurd door mij.
    Ziet er prachtig uit deze kadootjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak jij toch mooie doosjes, zien er altijd zo strak en perfect, dat worden echt toppertjes voor kerst,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook door mij goedgekeurd hoor!!! Ik zou maar een voorraadje maken voor kerst want ze zijn zo verkocht!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke doosjes he bb je gemaakt Gerda. Inderdaad jammer dat we er niet op uit kunnen... dan thuis maar aan de slag. Lukt gelukkig ook!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat jullie knutselweekend niet kon doorgaan maar je cadeaukaart is zeker en vast goedgekeurd, ik ben fan … ook van de inhoud ;-) Dit is zeker een prima artikel voor je kerstmarkt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen