woensdag 29 april 2020

Gefeliciteerd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik blijf lekker doorgaan met mijn nieuwe label malletjes en stansblokken. Dit is de laatste uit het rijtje. Alle labels zijn nu aan de beurt geweest.
  
Op de foto links staat de kaart recht, in het midden ligt ze plat op tafel en rechts is de kaart helemaal open. Heb ook een randje van Jenine gebruikt om het wit een beetje minder opvallend te maken. Voor de afwerking 2 strikjes en een strass steentje.
 

7 opmerkingen:

  1. Je bent een kei in het maken van bijzondere modelletjes met die mooie papiertjes. Dit ziet er ook heel gaaf uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model Gerda. Alles weer perfect gecombineerd. Mooie afwerking en plaatje Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart is dit ook weer, heel apart model, ik heb de randjes ook, ze zijn heel fijntjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart weer.
    Leuke modelletje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dankuwel lieve mevrouw voor het kaartje dat ik vandaag mocht ontvangen, het is echt prachtig ! ik stel me wel de vraag of jouw kaartjes kunnen aangekocht worden ? ik vind dat nergens terug ... laat je mij eens iets weten ? ria.romeyns@skynet.be, dankuwel voor evt reactie ! fijne dag nog ! Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee om de mal op deze manier te gebruiken...een heel bijzondere mooie kaart. Ook de kleur is heerlijk...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje in frisse kleurtjes Gerda, dit is ook weer een leuk labeltje. Op korte tijd zijn er enorm veel van die mallen uitgekomen, het is haast niet te volgen.
    Fijne zondag nog, Annie

    BeantwoordenVerwijderen