woensdag 15 april 2020

Spring Time (bis)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Omdat de post er langer over doet dan ik had verwacht laat ik toch al de kaarten zien die ik naar mijn knutselmaatjes in België en Nederland heb gestuurd. De dames in Nederland hebben alle 3 hun kaart al ontvangen, in België wachten er nog 2 van de 3. Voor dit project heb ik ook het papier van Mintay: Spring Time gebruikt.
Alle 6 de kaarten zijn gemaakt met hetzelfde principe. De extra kaartjes met de gestempelde tekst en de inkeping om het kaartje in te schuiven is van een Crealies setje. Heb een foto gemaakt van alle kaarten bij elkaar. Binnen in de kaart heb ik nog een persoonlijk boodschap geschreven en hopelijk helpt dat een beetje om deze lockdown door te komen.


6 opmerkingen:

  1. Ze zijn stuk voor stuk schitterend met dat mooie papier. Ik zit hier nog steeds te wachten. Tegenwoordig komt de postbode hier maar om de dag. Morgen weer een kans.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn prachtige kaarten geworden, hier in Nederland bezorgt de post heel snel,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaarten voor je hobbymaatjes .
    Hier is de post normaal dag er na al.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal voorjaar op al je kaarten. Erg mooi gedaan!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke lente kaarten heb je met dit mooie papier gemaakt Gerda. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja die van onderaan rechts is hier toegekomen, dank je wel. Het is wel een leuke serie geworden.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen