donderdag 23 april 2020

Speciaal bericht

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Op het blog van Odette Moreau zag ik dit leuke ideetje met één van de nieuwe pocketmallen van Studio Light. Je krijgt er ook de uitleg hoe ze de kaart gemaakt heeft, zelf heb ik het een klein beetje anders aangepakt. Heb er voor gezorgd dat er in het midden een pocket kwam waar een extra label in past.
Het scrap papier komt uit een stansblok van SL/Janneke Brinkman dat ik al jaren in huis heb. Met dat blok kan je snel en makkelijk kaarten maken door de voorbeelden te volgen maar ik heb er gewoon een aantal spulletjes uitgehaald om deze creatie te maken. Aan de zijkanten heb ik aan de hand van de mal, manueel een mat gemaakt die past op de onderste laag.
Ik probeer altijd alles zo goed mogelijk in beeld te brengen, daarom ook nog extra foto's van de zijkanten van de kaart. Alle randjes bewerkt met Distress Ink. De 3 hand geknipte vlinders hebben weer een glitter laagje gekregen van nagellak, voor de andere vlinders heb ik mijn Wink Of Stella glitterpen gebruikt.
 
Geniet van de mooie dag, morgen ben ik er weer met een nieuw doosje.


5 opmerkingen:

  1. Prachtige labelkaart Gerda, tof om in het middelste gedeelte nog een extra label te verstoppen. Door het mooie papier heeft het ook niet veel extra's meer nodig. Fijne zonnige dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan met de kado/ label kaart.
    Het midden gedeelte is zo mooi.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig drieluik met het mooie papier, leuk is het label in het middenstuk,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige drieluik kaart geworden Gerda. Heel mooi uitgewerkt met de extra aandacht voor het middenstuk! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan Gerda, ik ben fan van labelsss. Ik heb ook stansblokken maar vind er mijn draai niet in. Hier leent zich dat wel goed voor want er moet veel gedecoreerd worden bij een drieluik, heel mooie uitvoering !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen