woensdag 8 april 2020

Een bloemetje voor jou

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor ik mij in de tuin nestel met mijn boek nog even een kaart/frame posten. Opnieuw een kadertje waar ik een 3d-plaatje (LeSuh) in verwerkt heb. Het achtergrond papiertje en de extra pp aan de voorkant komt uit een blokje van Studio Light: English Garden van Jenine. Afgewerkt met een stans van MD en een strik.
Alle 3 de schilderijtjes die ik gemaakt heb op een rij.
 

6 opmerkingen:

  1. Met dit laatste schilderijtje erbij, heb je er een heel leuke serie van gemaakt. Fijne middag in de tuin!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige serie kaartjes.
    Heel mooi gemaakt Gerda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze is weer heel erg mooi, ik vind die met de dame, het allermooist,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een mooi schilderijtje heb je gemaakt.
    De dame vind ik persoonlijk het mooist.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuke schilderijtjes heb je gemaakt Gerda groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kadertjes worden steeds mooier, de kleur doet het hem en viooltjes horen ook tot m'n lievelingsbloemetjes vandaar waarschijnlijk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen