dinsdag 28 april 2020

Zomaar........ voor jou

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

In de krant staat een rubriek waar een oproep gedaan wordt om een kaart te sturen naar mensen die het nodig hebben. Ik doe het regelmatig, als het onderliggend verhaal me aanspreekt. Gisteren was er een dame die dat ook doet en nu voor haarzelf een kaartje aanvraagt. Dit is wat ik gemaakt heb.
 
Ik heb de smaak van de stansblokken te pakken, maar dan op mijn eigen manier en niet volgens de meegeleverde voorbeelden. Op deze kaart opnieuw één van de nieuw labelmallen van Studio Light gebruikt. De pocket heb ik er zelf bij verzonnen want de pocket die bij mal zit was niet groot genoeg voor het kaartje met de wensen. Dat is het weer voor nu. 

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk initiatief, je hebt een schitterende kaart gemaakt met dat mooie papier. Heel tof hoe je die nieuwe labelmal verwerkt hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met een goed initiatief.
    Leuk de label mal weer.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart is prachtig Gerda mooie kleuren en leuk damengesteld. Leuk om iemand een kaart te sturen. Wij doen het ook regelmatig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Gerda!
    Hele mooie kleurtjes, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Gerda, leuk om toch je eigen draai aan een kaart te geven, ik vind de kleuren erg mooi,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen