zaterdag 25 april 2020

Speciaal voor je verjaardag.....

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb weer een kaart klaar. Net als bij het vorige exemplaar heb ik een aantal items uit een stansblok van Studio Light/Janneke Brinkman gehaald.
 
Het  plaatje heb ik gemat op een extra groene cirkel. Pocket met label van de nieuwe serie mallen van Studio Light. 2 vlinders manueel uitgeknipt en voorzien van een glitterlaagje. Als eindafwerking nog een mini strikje. Voor iedereen een fijn weekend en hou het gezond.

6 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart!!! Je hebt hem ook zo geweldig netjes afgewerkt maar ja, dat zijn jouw creaties altijd.
    Het doosje van je vorige post vind ik ook geweldig!! Eindelijk een doosje dat aan alle kanten netjes is afgewerkt. Ik ga daar zeker ook een keer mee aan het stoeien...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een prachtige kaart weer! Heel tof het labelzakje met het plaatje er zo op verwerkt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat groene erbij, haalt de kleuren helemaal op, superleuke kaart
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart.
    Dat groene erbij is top.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze is prachtig, love it met die pocket erbij.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Gerda. Leuke materialen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen