woensdag 22 april 2020

Eenvoudig, klassiek, 3d

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Eenvoudige, klassieke kaarten met een plaatje in 3D, ik maak ze nog heel graag. Dat is wat ik gisteren heb gedaan. Een leuke mal uitzoeken, een plaatje van mijn favoriete merk (LeSuh) en bijpassend cardstock.
Het embos gedeelte van de mal bewerkt met Distress Ink, gestempelde wensen en afgewerkt met een strikje en strass steentjes. Verder hoeven deze kaarten geen uitleg.

7 opmerkingen:

  1. Twee prachtig klassieke kaarten, mooie kleurencombinatie, en tof die kleine details!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee schitterende kaarten Gerda.
    Mooi afgewerkt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf deze klassieke kaarten heel mooi vinden, ze zien er chique uit,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten zijn dit. Mooie plaatjes heb je erop gezet. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie 'Gerda' kaarten met prachtige bloemenplaatjes !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten, mag ik vragen welke mal hiervoor is gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen