dinsdag 21 april 2020

Van Harte

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ook al zie ik op internet dat deze mal op andere manieren gebruikt wordt, ik heb het gisteren ook geprobeerd en het leek nergens op, jammer van al het verprutste cardstock. Dan maar op de eenvoudige manier in combinatie met een 3d-plaatje (Marieke) uit de oude doos. De gestempelde wensen op een mini-label. Nog wat swirls en gestanste bloemetjes om het geheel af te werken en klaar was de kaart.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind de manier waarop je deze mal gebruikt heel mooi! Leuke bloemenmand en labeltje heb je erop verwerkt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaartje super mooi Gerda.
    Mooie kleuren .
    Het labeltje maakt het helemaal af.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze mooie stans, leuk plaatje en mooi met de bloemetjes erbij,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb geen idee wat je verprutst hebt maar dit resultaat mag er wel zijn hoor. Mooie kleurtjes en bloemtjes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen