zaterdag 11 april 2020

Spring Time

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Er zijn de laatste tijd veel nieuw, leuke ticketmallen uitgekomen en ja heb er toch een aantal van aangeschaft. Deze is er eentje van. En de grote vellen van het Mintay pakket: Spring Time vond ik wel geschikt om te combineren met de mal.
Had al een paar voorbeelden verzameld en dit is wat ik uitgewerkt heb. Omdat de plaatjes redelijk groot zijn kon ik alleen de grootste malletjes gebruiken voor de labels. Daarom het ik met een andere mal van Crealies een achtergrond gestanst.
Heb nog een ander projectje (met hetzelfde design papier) in de pijplijn om te showen maar dan moet de post eerst zijn werk doen. Voor mijn knutselvriendinnen in België en Nederland had ik kaarten gemaakt. De kaarten voor Nederland zijn al aangekomen, maar die voor België zijn nog onderweg. En met alle andere dingetjes die ik al gemaakt heb met dit prachtige papier is het pakket bijna helemaal opgebruikt. Fijne Paasdagen en hou het gezond.

7 opmerkingen:

  1. Wow, wat ziet dit er mooi uit Gerda! Heel mooie en frisse papiertjes heb je gebruikt. Ik wordt nu echt nieuwsgierig;-) Fijn Paasweekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor de jarige.
    Wat een mooi papier heb je gebruikt.
    Ben benieuwd naar je andere creatie.
    Fijne paasdagen, blijf gezond.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart en de combinatie is zo mooi ,prachtig pakket van Mintay. en zo past het prachtig bij elkaar.
    fijne paasdagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt met deze mooie materialen. Heel mooi van kleur.past goed in het lente seizoen. Fijne Pasen alvast. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog niet veel malletjes gekocht maar als ik dit zie weet ik dat ik zeker ook aan ga schaffen!!! Superleuk gedaan Gerda!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie met de leuke ticketstans, je hebt prachtig papier gebruikt. Ik heb de laatste tijd géén ticketstansen meer gekocht, het komt wel veel op hetzelfde neer,
    Fijne paasdagen
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh deze mal heb ik ook, meteen een prachtig voorbeeld in frisse lentekleurtjes, dit presenteert wel heel mooi. Ik denk wel dat de postbodes hier allemaal ziek zijn, er stak vandaag niks in de bus.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen