donderdag 30 april 2020

De herinnering blijft

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Toen ik aan deze kaart begon had ik geen idee wat het ging worden, het enige wat ik al in mijn hoofd had was een randje van Jenine. Het eindresultaat is een condoleancekaart. Hopelijk heb ik ze niet te vlug nodig.
Het design papier is van een blok van Boekenvoordeel: Old Fashioned. 3d plaatje van Amy Design, gestempelde tekst van MD. Voor de afwerking enkele strass steentjes.

6 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi condoleance kaart heb je gemaakt .
    Helaas ook nodig en zeker in deze tijden
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie condoleance kaart met dit plaatje Gerda. Ik hoop ook dat ze nog even in je bak blijven . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige en stijlvolle condoleance kaart. Heel mooi met dat randje en het plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie condoleance kaart met de leuke randjes en een heel mooi plaatje
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeeeel mooi voor deze gelegenheid, prachtig van kleur !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen