vrijdag 2 september 2022

Bedankje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren, met vriendinnen, een hele fijne dag gehad op de beurs in Den Bosch. Eri is altijd bereid om achter het stuur te kruipen om ons veilig op onze bestemming te brengen. Om haar te bedanken heb ik deze kleine attentie gemaakt. Het achtergrondje in het frame (Studio Light) heb ik zelf gemaakt. Verder spreekt de kaart voor zich.
Vandaag een beetje rusten want voor ik bij Eri in de auto stapte had ik er al treinreis van een uur opzitten. Mijn aankopen heb ik gisteren al uitgepakt, nu alles nog een plaatsje geven en hopelijk er snel mee aan de slag.


3 opmerkingen:

  1. Ja het was weer meer dan een geslaagde uitstap. Je bedankje is is prachtig, heel mooi van kleur en het achtergrondje past er perfect bij.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk bedankje voor Eri.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart voor Eri. Ik was ook donderdag op de beurs.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen