vrijdag 9 september 2022

Een berichtje...............

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag laat ik mijn eerste kaart zien die gedeeltelijk gemaakt is met materialen van Stampin'Up!

Ik vind hun producten prachtig maar er kon/mocht niet in België geleverd worden. Daar komt vanaf 4 oktober verandering in want jawel Stampin'Up! komt naar België. Op internet leerde ik Yolanda Pasterkamp-de Jonge kennen die demonstratrice is voor Stampin'Up!  Hier vind je haar website ATTELYOOTJE  Tijdens mijn bezoek aan de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch kon ik bij haar een bestelling ophalen en op die manier ben ik aan mijn eerste producten van dit leuke merk geraakt. Dan nu de kaart:
Als ik met inkt aan de slag ga zoek ik nog steeds inspiratie op het net en deze toffe lay-out zag ik bij Judith Patterson Heel de week heb ik moeten wachten voor ik aan het knutselen kon, telkens kwam er iets tussen maar vandaag is het dan eindelijk gelukt. Het flesje en daarbij horende pons is van Stampin'Up! Inkten van verschillende merken gebruikt om de zonsondergang op te bouwen. De boodschap in het flesje is een stukje printpapier waar ik een script op gestempeld heb en daarna met bruine inkt bewerkt en samen gebonden.
In het 'zand' enkele steentjes gestempeld die ik ook nog een glossy accent heb gegeven. Een leuke tekst en een paar waterdrops voor de afwerking.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Gerda,
    Wat een ontzettend mooie kaart heb je met je nieuwste aanwinsten gemaakt.
    Leuk om je in Den Bosch te hebben mogen ontmoeten! Nog eens bedankt voor je bestelling. Het gaat vanaf 4 oktober makkelijker verkrijgen te zijn (Jippie!), dus we zullen nog weleens vaker contact hebben vermoed ik? Ik zie je graag!
    Groetjes, Yolanda / "Attelyootje"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Gerda!Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met de nieuwe spulletjes .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wst een mooie kaart met deze leuke materialen. Fijn dat jullie ze nu in België ook kunnen krijgen.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie kaart heb je gemaakt met de inktjes en de leuke fles, fijn dat je nu ook SU spullen in België kunt bestellen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu zie ik meteen het resultaat want ik was vergeten te vragen wat je gekocht had bij SU. Mooi gedaan, ik kijk al uit naar het volgende.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Gerda, wat fijn dat SU ook in België te koop komt. Daar zul je vast nog wel leuke spulletjes gaan bestellen de komende tijd

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen