vrijdag 16 september 2022

Eclips techniek

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik had gehoopt op een rustige week en dat is het ook geworden. Zalig. Dus ik kan alweer een nieuwe kaart showen. Een SlimLine kaart gemaakt met de eclips techniek. Bij deze techniek stans je de letters uit je achtergrond, ook nog 3 keer uit gewoon cardstock en vervolgens plak je alles laagjes op elkaar met als laatste de letters uit de achtergrond. Daarna is het tijd om de achtergrond op een contrasterende kleur te plakken en in de openingen van de letters plaats je ze terug. Op die manier lijkt het dat de letters verhoogd zijn aangebracht en het patroon van het design papier doorloopt.
De achtergrond van mijn creatie is design papier van Stampin'Up! (Expressions in Ink). Heb de kaart afgewerkt met mijn favoriete bloem op dit moment en enkele waterdrops.
Het hele woord heeft een laagje glossy accent gekregen, denk dat het wel te zien is op de foto.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart is het geworden Gerda. Leuk met he5 glossy effect… ik zie het niet zo op de foto. Maar kan me voorstellen wat voor een effect het geeft. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen